Crònica sortides 18 i 20 d’abril del 2012.

Hola a tots, aquesta setmana hem fet dues sortides entre setmana:

Dimecres: Tres pinyoneres hem fet una sortida rapideta d’una hora i mitja, a Riudecanyes i tornar, pujant pel camí fondo, no hi ha fotos, no vam tenir temps, jejejeje. La Carme, Dolors Sentís i jo.

Divendres: Vam sortir 6 pinyonaires, la Carme, la Sonia, la Dolors Sentís, la Roser 3-7, el José Luis i jo, destí pujar al Castell d’Escornalbou, encara que sembli estrany ja que és un clàsic, la Sonia i el José Luis encar no hi habien pujat mai, “reto conseguido”, la pujada la vam fer per les “cagate lorito”, cami de pedres de Vilanova i després una baixada fugurante cap a casa. Total 38km i un desnivell de 680m. Bona sortida i amb la  millor companyia.

Bon cap de setmana.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

6 responses to “Crònica sortides 18 i 20 d’abril del 2012.

  1. Jo també vull fer el Castell: l’he de tatxar de la llista!

  2. ahh, el jose luis tampoc l’havia fet?? ostres es un repte que aneu tatxant montanyes… Roser que tal un Pratdip-La Carabassa per les properes setmanes???

  3. Hola Sergi, no està mal, jejejej, al més de maig hem de preparar la pujada a Porrera i una altra pot ser aquesta, jo fa temps que no hi he anat. Buscaré un track perqué de memòria més o meng recordo, però per si acàs, el buscaré. Però passarem per la trialera que és molt xula ehhhhh.

  4. molt be Roser, tu sempre pel lloc més fàcil, jejeejjeeje

  5. ja saps Sergi que amb la profe que he tingut he agafat afició a les pedres i les trialeres, jijijijiiiii

  6. Aixi m’agrada Roser!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s