Bona tarda!
doncs sí senyor, ja s’ha acabat l’estiu i tornem tots a la rutina, de manera que tenim una última setmana de setembre amb menys sortides a causa de la feina, però també de la pluja, que ha aigualit dues sortides, la de dimecres tarda i la diumenge matí.
Les sortides que sí s’han pogut fer han estat:
DIMARTS: Roadbike fins La Mussara (81 km i 1300 de desnivell!!), i btt a Rifà i les Olles, amb les incansables Mònica i Maite i el seu Personal Bike Trainer, el Xavi.
DIJOUS: El Xavi va portar les seves incansables pel camí dels carlins fins als peus de la Mare de Déu de la Roca. Malgrat això, van acabar contentes i no han fet el Xavi “persona non grata”.
DIVENDRES: l’Anna, la Roser i la Carme van fer una rutilla de dues hores rapidetes pels voltants de Montroig
DIUMENGE: Malgrat la intensa pluja de dissabte, a les 8 h. estàvem a la Font 7 btteres. Alli estaven també els nois de la Penya Cicloturista Cambrils, que anaven a fer la Cronoescalada a la Teixeta pel GR que surt de l’Argentera, així que les noies hem decidit també anar fins a l’Argentera per tal d’animar els nostres pinyonaires, Sergi i Eloy.
Feia molt de vent, però hem arribat a l’Argentera a temps per a veure’ls sortir. L’Edu Mariné ens ha convidat a pujar a dues noies, ja que quedaven dues places lliures, però no ens hem apuntat. Ara bé, l’any que ve sí que volem tenir representació femenina. N’hi hauria moltes que farien bon paper. Els nois també han fet un paperàs, han quedat en les posicions 8a (Sergi) i 9a (Eloy) amb uns temps de 22.51 i 23.06 respectivament
Per la tarda hem fet la segona sortida pinyonera amb les nenes de la pedrera, hem anat fins a Montbrió passant pel Mas dels Tegells, on hi ha una princesa presonera que de vegades treu el cap per la finestra….. Ahhh i la Carme i l’Iñaki també han fet una sortideta amb nens per a fer la via verda.
I aqui s’acaba aquesta crònica. La primera setmana d’octubre més. A disfrutar!
Muy chulos los itinerarios por el Camí dels Carlins y la Mare de Déu de la Roca, sí señor.
Y felicidades a los chicos de la crono: Sergi y Eloy.
molt bona crònica Rosana, des d’aqui vull agrair a la gent de la penya que ens van convidar a participar de la cronoescalada i amb els que tan bon rotllo tenim, inclús en una carrera com aquesta tots ens animem, que diferent d’altres esports que no son precisament tan esportius!!