CRÒNICA 18-24 DE FEBRER

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Hola pinyonaires!

donat que aquesta setmana ha estat una mica moguda per a mi, us deixaré descansar una mica de la meva xerrameca. Només esmento dues cosetes, i us deixo les fotos barrejades de totes les sortides. En destaco:

  • El retorn de la Maite a les files pinyonaires, que ha tornat a agafar la bici amb els seus inseparables Sergi, Mònica i Susi
  • Abundància de fotos prenent café, i és que aquesta setmana sí que sembla que estiguem a l’hivern. Ara bé, la foto més nevada ens la deixa l’amic Francesc de TXAESKA RUTES BTT. El seu magnífic bloc ha celebrat el 1r aniversari aquesta setmana: no deixeu de visitar-lo!
  • La recta final d’entrenament dels nostres runners, que estan que se salen, i és que només queda una setmana per a la MITJA DE CAMBRILS.
  • La sortida a Mas d’Anguera de dissabte, amb unes temperatures gèlides. A destacar la Mariana, que va arribar com una jabata. Aquesta noia mereix algun premi en el proper sopar pinyonaire, he dit!
  • També tenim una foto de la calçotada de la Penya Cicloturista Cambrils d’avui mateix. Suposo que al web de la Penya trobareu més fotos

Finalment us volia comentar una iniciativa d’una amiga, la Sara Gallisà, que ha muntat un negoci molt curiós si més no. Es tracta de COACHING A PEDALS, que ofereix sortides btt (a nivell molt bàsic, això sí) en les que la bici és la metàfora per a oferir unes sessions de psicologia i creixement personal. No em digueu que no mola. Si voleu podeu donar un cop d’ull a la web i seguir-la al Facebook.

PD: ostres!!!! al final sí que he fet molta xerrameca: disculpeu, no era la meva intenció 😦

 

2 responses to “CRÒNICA 18-24 DE FEBRER

  1. Molt bé Rosana, farem un cop d’ull a tot. 🙂

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s