Hola!
vagi per endavant que aquesta crònica és bàsicament un corta/pega del que m’ha passat l’ANA SÁNCHEZ, és a dir, que jo només ho he traslladat al bloc i, com faig habitualment, he “robat” les fotos. I és que això de no sortir fa perdre la perspectiva, i l’Ana, com moltes altres pinyonaires estan que se salen vinga a sortir i sortir. Molt bé, noies!
Ha estat una setmana de sortides repetides (dos a Miradors de les Borges i tres a Puigcerver pel coll d’ Alforja), i jo diria que amb la característica que cap ha tirat cap a Riudecanyes, por qué será????
DIMARTS les noies de la ruta de Miradors es van creuar a Riudoms, pel camí dels enamorats, amb les pinyonaires que tiraven cap a la primera sortida de la setmana a Puigcerver.
DIJOUS sortida matinera cap als Miradors, es veu que per evitar el vent, i que va comptar amb la presència de la Lourdes, que aquesta xica a vegades se’ns despista i està molts dies sense sortir. L’Ana remarca que la Lourdes continua en forma, però això no calia dir-ho, és una cosa que sabem totes prou, està forta com un roure, la noia. Si sortís cada setmana faria por! Ja per la tarda una altra sortida de pinyonaires que van fer ruta cap a Les Borges i l’ Aleixar.
DISSABTE, malgrat el vent, nova sortida a Puigcerver, amb només 5 valents: Dolors, Jose Luis, Roser 3-7, Juli i Ana. A Vinyols van recollir la Mercè i el Jaume. Van resultar 60 km. i 1008 de desnivell. Us he de dir que alguna traïdora runner també va sortir a còrrer dissabte matí i el vent va ser bastant desagradable!
DIUMENGE: dues sortides, Road de 67 km. passant per: Montroig, Vilanova d’Escornalbou, Riudecanyes, Botarell, Les Borges, Riudoms, Vinyols. I sortida Btt a Puigcerver per última vegada aquesta setmana, amb menció especial per a l’Ana, una nova incorporació que ha pujat com una campiona.
Pel que a mi em pertoca, veient les sortides d’aquesta setmana, només puc dir una cosa: que quan vulgui anar a Puigcerver pel coll d’Alforja no voldrà acompanyar-me ningú, perquè tothom hi haurà anat per activa i per passiva. És el mateix que em passa amb la sortida a La Selva del Camp, que quan surto jo no hi vol anar ningú…. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR……
Rosana, no et treguis mèrits, que jo sols t’he donat dades, noms i llocs.
Molt bona crònica, com les de totes les setmanes.
Hola bona tarda, només dir que falta una sortida matinera de roaddd, la Susi i una servidora dimarts al mati, vam anar fins a Vilaplana amb paradeta a les Borges per pendre un cafetó.
Culpa meva que aquesta semana no he passat les fotos i el resum de les sortides a la Rosana.
Hola! Sóc la nova incorporació de diumenge. He de dir q la menció especial em va costar lo meu, jeje Però també q vaig disfrutar molt la sortida. Repetirem! 😉