Sortides intersetmanals (poquetes)
El cap de setmana ha estat ben escarransit també en sortides pinyonaires, i és que dissabte va ploure, així que diumenge, tot i que feia fred i també amenaçava pluja, un bon grup de pinyonaires ens vam aplegar a la Font. Va ser una sortida una mica “sobre la marxa”, ja que vam tirar tots junts cap a Vilanova, però el grup s’anava fent i desfent. Penseu que hi va haver un moment que la Mariana, la Fina i la Juli van desaparèixer i de sobte se’ns van tornar a acoplar sense que puguéssim saber d’on venien.
A Vilanova unes quantes vam fer parada a l’Amadeu per fer un cafè i els més valents van tirar cap amunt, a tocar la carretera que porta al Castell, però sense arribar-hi. Després la tornada va tornar a ser esglaonada segons les presses. A destacar d’aquesta sortida també la caiguda de la Mònica, però no penseu que va ser una caiguda insospitada, sinó que es va tirar directament, ja que volia canviar-se el culot per una nova peça pinyonaire ara que estem fent una nova comanda. Total, que com que se li va trencar el culotte, ara ja té l’excusa. Si és que n’hi ha que són complicadetes, eh!
La Carme i l’Iñaki, per la seva banda, han sortit amb road a fer la Teixeta i Porrera i, tot i que han sortit amb pluja (amb un parell), finalment han pogut veure el sol i han vingut més contents que un gínjol.
Ahhhh, i per alli per Vilanova i pel Castell també corrien alguns pinyonaires fent una cursa trail de ni més ni menys que 26 km. amb vent i pluja!!! estan fortots aquests: enhorabona!
També hem de donar l’enhorabona a la Pietat que, un any més ha participat a la Cursa de la Pica. I la benvinguda a la nostra Dolors, que dijous es va reincorporar a les sortides amb una bona embranzida.
Que tingueu una bona setmana!