Crònica 3era setmana de juliol

Durant la week, ha estat un no parar, de running, footing, riding…i anant fent!!! Destacar, les sortides “escalofritos”…són una experiència que s’ha de probar…allí és on realment es veu la força motora i psicològica de les pinyonaires!!! Per cert, a veure quan el Mariné es torna a fer un tupper bike per practicar amb el “troncha cadenas”, el gran desconegut de les pinyonaires!!!

image

 

Ahhhh,el dimarts va haver-hi sortida bttera nivell avançat plus plus, però encara que veieu molta cara de felicitat a la foto de casa Paco…la processó anava per dintre…les molt pipppppppppppp no em van donar el gust de saludar la Maya i de passar pels túnels… se’m va quedar el cor encorregut, que trist no fer una foto amb la Maya de fons per celebrar les meves 38 primaveres!!!

image

 

Dissabte: Apa com qui no vol la cosa, sortida bttera als 10 pobles, que no podien ser menys…au tot a l’engrós!!! I les que treballem o tenim obligacions, au castigades sense poder sortir i aguantant la xafogor…Però no s’ho perdeu d’altres pinyoneres,no agafen la bici i se’n van a corre pel castell d’escornalbou…au té, que ve ser això!!! Estic indignada…crec que hauríem de fer una llei que digués: ” Se surt, si sortim totes!!!” Ahhhhhhhhhhhh i una que no diré noms però  que es fa dir kittie va i s’agrupa amb elles (les de running i les de btt) al bar de l’espai (el dels cucurutxos)…auuu més ràbia!!! Ah m’oblidava, mireu el descens d’aquestes dues pinyonaires sembla que tinguin 15 anys, no temennnnnnnn a naaaaaaaaaaaaaa y tienen un tipín!!! A la foguera amb totes elles!!!

image

image

Orton2

Diumenge: Sortida road a Montral per menjar magdelenes amb xocolata, apaaaaaaaaaaa com qui no vol la cosa…al final em faran comprar una road bike!!!

Calleuuu, sortida abortada, com la de la Mariana i la Pietat….Només han sortit les xiques del running, footing, trail…etc…elles faci vent o fred no les atura res.

10401481_10203365901819846_3638908522556712378_n 10477911_10203365890699568_5942910174231105953_n

Have a nice week!!!

3 responses to “Crònica 3era setmana de juliol

  1. Josep Ma. Fortuny Casas

    L’evolució natural passa per acabar amb una road i qui et digui el contrari es que encara no ha acabat d’evolucionar. Es com anar amb un cavall de tir o anar amb un pura sang. Contra la natura no hi podem anar….. Ara també és ben cert que hi ha més risc, però les sensacions són absolutament diferents.

    Salut i seny a la carretera

  2. Josep Ma. Fortuny Casas

    Tocat i enfonsat

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s