Bona tarda pinyonaires,
Aquesta setmana és la setmana de les teixetes i els estrenus de bicis road, posaré un recull de fotografies de les sortides intersetmanals, hi ha un parell de sortides de btt i la resta són de road, per practicar la plantada del pessebre del 2015. Per alguna de les xiques de pinyó es el primer cop que pugen la teixeta d’aquí ve lo de l’estrena de les roads, cada cop som més polivalents, jajajjaja.
SORTIDES INTERSETMANALS:
DISSABTE: Sortida de btt, del trio de pinyonaires a Mas Anguera amb trobada per casualitat amb la Amanda a Castellvell. I la Pietat sortida road per Montferri.
DIUMENGE: Sortida de la plantada del pessebre a la Teixeta amb la Penya Clicloturista de Cambrils, uns amb road els altres amb btt tots junts fins a dalt, després de cantar unes nadales hem anat a esmorzar a Duesaigües, gràcies a la nostra pressi Montse i la Lourdes que han ajudat ha preparar les baldanes i el pa amb tomàquet, gràcies wuapis. Deixo enllaç de la Penya, així podeu veure més fotos.
http://penyacicloturistacambrils.cat/index.php
P.D. ROADS NOVES AMB LES XIQUES.
Bona setmana a tots, Bon Nadal i bones pedalades, Roser.