CRÒNICA FINS EL 14 DE FEBRER.

Bon dia pinyonaires, ara us deixaré un recull de fotos de les sortides intersetmanals i faré una mica de crònica del cap de setmana.

SORTIDES INTERSETMANALS:

DISSABTE DIA 6, sortida de btt ruta by Maria Perramont, crec que la van anomenar “ruta xula”.


DIUMENGE DIA 7, en lloc de sortida de bicicleta doncs sortida trail per la Mussara, ruta molt bonica amb un bon desnivell i bones vistes, a part d’aquesta ruta trail dos més, una per solitari també per Mussara de la Eva fent el seu entrenament i l’altra per Marçà, Capçanes i Llaveria també amb molt bones vistes.


I perfiiiiiiiiii, de l’altre grup de noies que sempre surten en btt però que no tinc mai fotografies tinc tot un reportatge, gràcies Raquel, van fer ruta fins a Vilaplana, preparant la pròxima sortida de germanor de APINYOFIX, ja us aniré informant. Molt bé així m’agrada.


DISSABTE DIA 13, sortida de btt al Mas del Borbó, un bon grupet, gràcies Amanda per les fotos.


DIUMENGE DIA 14, doncs la majoria de les noies de APINYOFIX, vam deixar les bicicletes per anar a participar en la 4termes de Mont-roig en les diferents modalitats, caminada, cursa curta i cursa llarga. Tinc moltíssimes fotografies gràcies a dues fotògrafes de luxe la Ana i la Euge companyes i amigues que van venir a animar-nos i fer el reportatge, gràcies wuapes. Ens ho vam passar genial gràcies a tots pel ànims tant per whats com allí pressents.
També un grupet va sortir amb btt deixo fotos.

Les fotos de la cursadels4termes:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.


Disfruteu moltíssim del cap de setmana, Roser.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s